onsdag 26 september 2012

Dagen då Sverre var bombsäker

Ja idag är dagen då Sverre var bombsäker på att det skulle titta ut en liten flicka. Han är fast i det i 3.5 timmar till. Men det känns ju relativt riskfritt.
Så nu har jag 20 oktober som riktmärke för då kommer jag då vaskanimej inte bli besviken och känna stressen om att det måste ske något snart. Jag förstår att denna lilla bebis väljer att ligga kvar för nog har den allt bra där inne. Lugnt och harmoniskt. Ingen press här inte. :)

När tror ni bebisen väljer att titta ut??

// F

3 kommentarer:

  1. 16 Oktober. Den bästa födelsedagen på hela året ;)

    SvaraRadera
  2. Men den dagen är ju redan upptagen av världens bästa tjej! Vill du verkligen dela med dig av den dagen ;)) en del av mig hoppas att det sker före det men annars siktar vi på 16:e ;)

    SvaraRadera
  3. Jag har ju väldigt många förfrågningar på den dagen men ger ju såklart bara godkänt till de bästa. ;)

    SvaraRadera