söndag 13 november 2011

Utflykt

Nu har jag tagit mig ut på en liten utflykt ner till Småland. Imorgon väntar Microsoft kurs på kassasystemet vi jobbar med.
Men snacka om att ägna en HEL dag för att ta sig hit. Åkte från Idre ca halv 11 och kom fram ca halv 7.
Det kändes väldigt skönt att jag inte behövde åka själv. Fick bra sällskap av patric som är hovmästaren på Pernilla Wiberg hotell.
Nu ska jag ta mig ut på Storgatan och leta efter kvällens middag. Pratade med Sverre och han blir bortskämd med farsdaga middag hos grannen så honom och sondre går det ingen nöd på! Första dagarna från mina kärlekar. Tur sondre har VÄRLDENS bästa pappa.
Sverre och joker var ut och jagade idag och fick en oxe som Stefan sköt! Mycket mycket bra. Älgkött till mor check ;)

Jag testar lite inläggs test med min Iphone :)

// F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar